Γράφουν οι...

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Χρυσαυγίτης Diaries


«Αγαπητό μου ημερολόγιο,

σήμερα το πρωϊ θα πηγαίναμε να δώσουμε φαγητό στους φτωχούς, όμως μόνο στους έλληνες. Οι άλλοι είναι κατώτεροι και βρωμάνε και τους μισούμε. Αυτός ο βλάκας που έχουμε για δήμαρχο μας σταμάτησε. Δε ξέρετε πόσο εκνευρίστηκα, γι αυτό πήγα να τον χτυπήσω. Να μάθει αυτός.

Μα αλήθεια, είμαστε πολύ καλοί, αγαπάμε τους άλλους αρκεί να μην είναι μαύροι, κίτρινοι, κόκκινοι, πούστηδες, λεσβίες, αναρχοκομμούνια και γενικά όχι σαν εμάς. Το ιδανικό σενάριο θα ήταν όλος ο κόσμος να χρησιμοποιεί το μπαρμπέρη και το γυμναστή μας. Α και να φοράει μαύρα, πως αλλιώς. Θα ήμασταν όλοι αδέρφια τότε, αγνοί έλληνες χωρίς μπαστάρδια και βρωμύλους. Τους μισώ αυτούς.


Είναι στιγμές που έχω περίεργες σκέψεις στο μυαλό, από μικρός δηλαδή. Μου είχαν πει δεν πειράζει- θα περάσει με τον καιρό. Πλέον οι φωνές πολλαπλασιάστηκαν, αλλά δε νιώθω κάπως. Τα καινούρια αδέρφια μου είναι σαν εμένα και ταιριάζουμε. Όσο για αυτούς που μικρό με ενοχλούσαν τους έδειξα εγώ.. Θα ήθελα να δει ο κόσμος την πραγματική μας ταυτότητα, να γίνουμε πολλοί και να δεθούμε δέρνοντας μαζί πακιστάνια και αβγάνια. Τους μισώ και έχει και πλάκα.

Nιώθω ότι ανήκω σε μια μεγάλη οικογένεια. Κανείς δε με έχει κοροιδέψει,  γιατί είμαι χοντρούλης και λίγο χαζούλης, εννοείται πως προσέχω να μη με κοιτάνε όταν μπανίζω τα ωραία κορμιά των αδερφών μου. Νιώθω σχεδόν ο εαυτός μου.

Α ναι, πριν έλεγα για σήμερα το πρωί.. και αυτός ο πούστης ο δήμαρχος, η παλιοαδερφή μας σταμάτησε. Ότι εμείς κάνουμε κάτι κακό. Γιατί δηλαδή επειδή δίνουμε μόνο σε έλληνες, και επειδή αν δούμε καναν αλβανό στη γωνία θα του ρίξουμε καμία μάπα. Για το καλό σας το κάνουμε, αλλά δε μπορείτε να τα καταλάβετε ακόμα. Θα ρθει ο καιρός που θα αναγνωρίσετε τι είμαστε,όταν εμείς θα σας προστατεύσουμε από τους βρωμερούς και τρισάθλιους υπανθρώπους. Eίστε σε καλά χέρια.

Μέχρι τότε οι στόχοι μου είναι να πάρω κι άλλο όγκο, μέχρις ότου να γίνω ογκόλιθος. Να δείρω όσο πιο πολλούς λιγδιάρηδες γίνεται και να περιορίσω όσο μπορώ τη λιγοστή σκέψη που μου απέμεινε, τα αδέρφια μου λένε πως δεν κάνει καλό.»




*Αφανισμός στα κλούβια χρυσά αυγά, κανένας δήμος να μη δεχτεί τις "φιλανθρωπίες" τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου